2023
- Punctaje gradatii de merit – sesiunea 2023 – dupa contestatii
- Punctaje gradatie 2023- înainte de contestații
- Contestațiile privind punctajele la concursul pentru acordarea gradațiilor de merit sesiunea 2023 se depun la secretariatul ISJ Gorj în perioada 19-21 iunie 2023, în intervalul orar:
08.00-11.00 ; 13.00-16.00. - Afișarea rezultatelor se face în format anonimizat. Codurile de anonimizare vor fi trasmise pe email-ul personal al fiecarui candidat. In situația în care întâmpinați dificultăți în ceea ce priveste primirea codului de anonimizare, contactați secretarul comisiei judetene.
Număr gadații de merit aprobate pentru sesiunea 2023 – 161
1 | Educatie timpurie | 19 |
2 | Invatamant primar | 22 |
3 | Limba latină | 1 |
4 | Limba română | 10 |
5 | Profesor documentarist | 0 |
6 | Limbi moderne | 10 |
7 | Istorie | 5 |
8 | Socio umane | 3 |
9 | Religie | 5 |
10 | Geografie | 3 |
11 | Matematică | 10 |
12 | Informatică | 4 |
13 | Fizică | 5 |
14 | Chimie | 5 |
15 | Biologie | 3 |
16 | Educație muzicală + plastică | 6 (3 vocational+3 ed.muzicala/ed. plastica) |
17 | Educație fizică | 9 (6 profesori+3 performanta) |
18 | Palat + Cluburile Copiilor | 1 |
19 | Învățământ special | 7 (2 CJRAE+5 CSEI) |
20 | Discipline tehnice | 10 |
21 | Maiștri instructori | 2 |
22 | Conducere, indrumare si control | 11 |
23 | Administrator financiar/consilier | 4 |
24 | Administrator patrimoniu | 2 |
25 | Secretar | 2 |
26 | Informatician | 1 |
27 | Laborant | 1 |
- 01_Fisa_director_inspector_2023
- 02. Fisa_cadru_didactic_2023
- 03_Fisa _profesori_invatamant_primar_2023
- 04_Fisa_profesori_educatie_timpurie_2023
- 05_Fise_profesori_CSEI 2023
- 06_Fisa_profesori CJRAE 2023
- 07_Fisa_profesori_arte_2023
- 08_Fisa_maistrii_instructori_2023
- 09_Fisa personal_conducere_palat_2023
- 10_Fisa_predare_palat_2023
- 11_Fisa_profesor_CSS_2023
- 12_Fisa_secretar_2023
- 13_Fisa_administrator patrimoniu_2023
- 14_Fisa _administrator financiar _ contabil_sef_consilier_2023
- 15_Fisa_laborant_2023
- 16_Fisa_informatician_2023
- Metodologia si criteriile de acordare a gradatiei de merit- sesiunea 2023
- Graficul desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit- sesiunea 2023
- Cerere-tip-de-inscriere(pdf) – Cerere-tip-de-inscriere(word)
- Anexa-nr.-4_declaratie(pdf) – Anexa-nr.-4_declaratie(word)
- Declaratie_date-personale(pdf) – Declaratie_date-personale(word)
- Procedura acordare gradatie personal auxiliar 2023 ISJ Gorj
Important de reținut! Dosarul, în vederea participării la concursul pentru acordarea gradației de merit, se întocmește de către fiecare candidat și cuprinde următoarele documente, numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis:
- opisul dosarului, în două exemplare, dintre care unul se restituie candidatului, cu semnătura sa şi a conducerii unităţii/instituţiei de învăţământ, în care sunt consemnate documentele existente, cu precizarea paginilor aferente;
- cererea-tip, elaborată de inspectoratul şcolar, în care candidatul îşi precizează opţiunea;
- adeverinţă/adeverinţe cu calificativele din anii şcolari evaluaţi;
- adeverinţă de vechime în învățământ;
- fişa de (auto)evaluare pentru gradaţie de merit elaborată de inspectoratul şcolar la categoria de personal didactic la care candidează, cu punctajul completat la rubrica (auto)evaluare;
- raportul de activitate pentru perioada evaluată, ce trebuie să respecte ordinea criteriilor/subcriteriilor din fişa de (auto)evaluare şi să conţină trimiteri explicite la documentele justificative din dosar;
- declaraţia pe propria răspundere prin care candidatul confirmă că documentele depuse la dosar îi aparţin şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate, conform modelulului prevăzut în anexa nr. 4;
- documentele justificative, grupate pe criteriile şi subcriteriile din fişa de (auto)evaluare pentru gradaţie de merit, elaborată de inspectoratul şcolar la categoria de personal didactic la care candidează.
ATENȚIE! Candidatul are obligaţia să respecte ordinea criteriilor şi subcriteriilor din fişa de (auto)evaluare la îndosarierea documentelor justificative şi paginaţia din opisul întocmit în numerotarea paginilor. Documentele justificative depuse la dosar care nu respectă condiţia menţionată anterior nu vor fi luate în considerare în vederea evaluării şi punctării. În cazul în care în dosarul candidatului există documente asupra cărora comisia de evaluare are suspiciuni cu privire la autenticitatea, valabilitatea, veridicitatea sau legalitatea acestora, se solicită candidatului, în scris, în perioada destinată evaluării dosarelor, dovezi suplimentare (documente în original, decizii, adeverinţe, liste cu participarea la concursuri/olimpiade etc.). În situaţia în care candidatul nu poate proba autenticitatea, valabilitatea, veridicitatea sau legalitatea documentelor respective, dosarul acestuia nu se evaluează, candidatul este eliminat din concurs şi i se interzice participarea la concursul în vederea acordării gradaţiei de merit organizat în următorii doi ani. Un document justificativ poate fi evaluat şi punctat numai o singură dată, la un criteriu, pentru un singur subcriteriu din fişa de (auto)evaluare.
2022
Rezultate evaluare dosare gradatii de merit 2022 – dupa contestatii
Anunț contestații
Cerere contestație
Rezultate evaluare dosare gradații de merit 2022, înainte de contestații
Fise auto(evaluare) gradatii 2022 pdf
Fisa (auto)evaluare gradatii 2022 doc
Număr de gradații de merit alocate pentru fiecare categorie de personal în ședința Comisiei paritare constituite la nivelul ISJ Gorj:
Personal Didactic:
- educatori/institutori/profesori pentru învățământul preșcolar – 12
- învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar – 17
- profesori limba și literatura română – 12
- Limba latină – 1
- profesori limbi moderne – 16
- profesori istorie – 5
- profesori socio-umane – 2
- profesori religie – 4
- profesori geografie – 2
- profesori matematică – 12
- profesori informatică – 5
- profesori fizică – 2
- profesori chimie – 2
- profesori biologie – 4
- profesori ed.muzicală – 2
- profesori ed.plastică – 1
- profesori arte-vocațional – 2
- profesori educație fizică – 7
- sport de performanță/vocațional – 1
- palatul copiilor/cluburile copiilor – 2
- profesori pentru învățământul special CSEI – 1
- profesori pentru învățământul special CJRAE – 4
- profesori discipline tehnice – 9
- personal de conducere, îndrumare și control – 7
- maistri instructori – 2
Personal Didactic Auxiliar:
- administrator financiar – 3
- secretar – 3
- informatician – 4
- administrator patrimoniu – 1
- bibliotecar – 1
- laborant – 1
- didactic auxiliar ISj – 2
Calendar concurs
OME 3551_2022
Metodologie gradatie merit 2022
Cerere tip de înscriere
Declarație pe propria răspundere
Declarație_date personale
Procedura acordare gradatie personal auxiliar 2022 ISJ Gorj
Notă:
- Documentele din dosar nu trebuie certificate -conform cu originalul-. Declarația pe propria răspundere suplinește această certificare.
- Nu se prezintă raportul în Consiliul de administrație indiferent de categoria de personal care participă la concurs..
- Cadrele didactice(indiferent de specializare) evaluate pe FISA CADRU PROFESOR 2022 nu trebuie să depună un raport separat, acesta va fi completat pe fișa de evaluare în coloana ”Raport de activitate sintetic”.
2021
ISJ Gorj – Anexa 2 gradații merit 2021 – după contestații
Contestațiile se depun, in format fizic, la secretariatul I.S.J. Gorj, sau în format electronic la adresa de email contact@isjgorj.ro, în perioda 16-18 iunie 2021.
Model contestatie
ISJ_GJ_Anexa 2 gradatii merit_2021_inainte_de _contestatii (afisat 15.06.2021, ora 16.00)
Număr de gradații de merit alocate pentru fiecare categorie de personal în ședința Comisiei paritare constituite la nivelul ISJ Gorj:
-
- educatori/institutori/profesori pentru învățământul preșcolar – 9
- învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar – 11
- profesori limba și literatura română/limba latină – 6
- profesori limbi moderne – 7
- profesori istorie – 1
- profesori socio-umane – 1
- profesori religie – 3
- profesori geografie – 3
- profesori matematică – 3
- profesori informatică – 1
- profesori fizică – 1
- profesori chimie – 2
- profesori biologie – 3
- profesori ed.muzicală – 1
- profesori ed.plastică – 1
- profesori arte vocațional – 2
- profesori educație fizică – 4
- sport de performanță/vocațional – 1
- palatul copiilor/cluburile copiilor – 1
- profesori pentru învățământul special CSEI – 1
- profesori pentru învățământul special CJRAE – 1
- profesori discipline tehnice – 3
- personal de conducere, îndrumare și control – 4
- maistri instructori – 1
+Personal Didactic Auxiliar:
- administrator financiar – 2
- secretar – 2
- informatician – 2
- Fisa gradatie conducere, îndrumare și control 2021
- Fisa gradatie profesori 2021
- Fisa gradație arte vocational 2021
- Fisa gradatie invatamant primar 2021
- Fisa gradatie educatie timpurie 2021
- Fisa gradatie CJRAE 2021
- Fisa gradatie CSEI 2021
- Fisa gradatie directori CSS 2021
- Fisa profesori CSS LPS 2021
- Fisa gradatie director palat
- Fisa gradatie personal palat
- Fisa gradatie administrator financiar_contabil sef
- Fisa gradatie secretari 2021
- Fisa gradatie informatician 2021
OME 3749/2021 Metodologie gradatie merit 2021
2020
Lista finala – Gradatii de merit 2020
Cerere contestatie
Grafic depunere contestatii
Rezultate gradatii merit
21.05.2020 Completare și modificare metodologie gradație de merit/calendar, sesiunea 2020
declarație
cerere de înscriere 2020
Număr de gradații de merit alocate pentru fiecare categorie de personal în ședința Comisiei paritare constituite la nivelul ISJ Gorj:
- educatori/institutori/profesori pentru învățământul preșcolar – 9
- învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar – 12
- profesori limba și literatura română/limba latină – 6
- profesori limbi moderne – 7
- profesori istorie – 5
- profesori socio-umane -2
- profesori religie – 1
- profesori geografie – 2
- profesori matematică – 6
- profesori informatică – 4
- profesori fizică – 4
- profesori chimie – 3
- profesori biologie – 3
- profesori ed.muzicală/ed.plastică+ arte- 3
- profesori educație fizică – 4
- sport de performanță/vocațional-1
- palatul copiilor/cluburile copiilor – 2
- profesori pentru învățământul special CSEI- 2
- profesori pentru învățământul special CJRAE- 2
- profesori discipline tehnice – 6
- personal de conducere, îndrumare și control – 17
+Personal Didactic Auxiliar:
- profesor documentarist -1
- administrator financiar – 8
- administrator patrimoniu – 4
- secretar – 5
- bibliotecar – 2
- informatician-6
- pedagog-1
- FIȘE DE EVALUARE
- Fisa gradație personal de conducere, de îndrumare și control 2020
- Fisa gradație profesori 2020
- Fisa gradație educație timpurie 2020
- Fisa gradație învățământ primar 2020
- Fisa gradație profesor documentarist 2020
- Fisa gradație Arte 2020
- Fisa gradație CJRAE 2020
- Fisa gradație CSEI 2020
- Fișa gradație directori palate 2020
- Fisa gradație directori CSS LPS 2020
- Fisa gradație profesori CSS LPS 2020
- Fișa gradație profesori palate 2020
- Fisa gradație secretari 2020
- Fisa gradate administrator financiar _ contabil șef 2020
- Fisa gradație administrator patrimoniu 2020
- Fisa gradație bibliotecar 2020
- Fisa gradație pedagog 2020
- Fisa gradație informatician 2020
- model-adeverințe
- Punctajul minim pentru acordarea gradației de merit este de 75 puncte ( art. 7 alin(6) din anexa la OMEC 3307/21.02.2020)
- ORDIN Nr. 3.307 – pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2020
- metodologie gradație 2020
2019
- educatori/institutori/profesori pentru învățământul preșcolar – 6
- învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar – 10
- profesori limba și literatura română/limba latină – 4
- profesori limbi moderne – 4
- profesori istorie – 1
- profesori socio-umane – 1
- profesori religie – 1
- profesori geografie – 1
- profesori matematică – 4
- profesori informatică – 1
- profesori fizică – 1
- profesori chimie – 1
- profesori biologie – 1
- profesori ed.muzicală/ed.plastică- 2
- profesori educație fizică – 1
- palatul copiilor/cluburile copiilor – 1
- profesori pentru învățământul special- 2
- profesori discipline tehnice – 4
- maiștrii-instructori – 1
- personal de conducere, îndrumare și control – 11
- administrator financiar – 5
- administrator patrimoniu – 3
- secretar – 2
- bibliotecar – 2
- tehnician – 1
- Studiați procedura operațională în vederea depunerii și evaluării dosarelor pentru acest concurs!
- Punctajul minim pentru acordarea gradației de merit este de 70 puncte( art. 7 alin(6) (1) din anexa la OMEN 3952/24.04.2019)
- FIȘE DE EVALUARE
a. Fisa învățământ preșcolar 2019
b. Fisa învățământ primar 2019
c. Fisa gradații profesori 2019
d.Final Fișa ev gr profesori csss lps 2019
e.Fișa ev gr directori css lps 2019
f. Fisa gradatii profesori 2019 CSEI
g. Fisa gradatii profesori 2019 CJRAE
h. Fisa gradații personal de conducere gimnaziu, liceu
i. Fisă gradație personal conducere inv. preșcolar, primar, special
j. Fisa gradații personal îndrumare si control
k. Fisa gradații director Palat
l. Fisa gradații profesori Palat
m.Fisa Maiștrii Instructori_ 2019
n. Fisa gradații administrator financiar _ contabil sef
o. Fisa gradații administrator patrimoniu
p. Fisa gradații bibliotecar
r. Fisa gradații secretar
s. Fisa gradații tehnician
t. Fisa Gradație Arte_2019- PO gradație de merit 2019
- Modele cereri
- PV Comisia pariară privind repartizarea numărului de gradații, sesiunea 2019
- Ordin pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat in sesiunea 2019;
- Metodologia și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat in sesiunea 2019
2018
Fișele de (auto)evaluare au fost elaborate și validate de Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Gorj în ședința din data de 14.05.2018.
Numărul de gradații de merit, sesiunea 2018, repartizate și aprobate pe posturi și discipline sunt:
+Personal de conducere, îndrumare și control – 15 locuri
+Personal didactic:- Educatori/profesori pentru învățământul preșcolar – 24 locuri
- Învățător/profesor pentru învățământul primar – 26 locuri
- Limba și literatura română+limba latină – 15 locuri
- Profesor documentarist – 1 loc
- Limbi moderne – 16 locuri
- Istorie – 4 locuri
- Științe socio-umane – 3 locuri
- Religie – 5 locuri
- Geografie – 4 locuri
- Matematică – 17 locuri
- Informatică – 5 locuri
- Fizică – 10 locuri
- Chimie – 7 locuri
- Biologie – 2 locuri
- Educație muzicală + educație plastica – 6 locuri
- Educație fizică și sport – 7 locuri (2 performanta, 5 înv. de masă)
- Palatul Copiilor și Cluburi ale elevilor – 3 locuri
- Învățământ special – 7 locuri
- Discipline tehnice – 15 locuri
- Maistri-instructori/profesori pentru instruire practică – 2 locuri
+Personal Didactic Auxiliar:
- Administrator financiar – 3 locuri
- Administrator patrimoniu – 3 locuri
- Secretar – 4 locuri
- Informatician – 2 locuri
- Bibliotecar – 1 loc
- Tehnician – 1 loc
- Mediator școlar – 1 loc
- Corepetitor – 1 loc
-
- Fisa Gradație Arte_2018
- Fisa autoevaluare Educatie fizica si sport_2018
- Fișa autoevaluare directori css_lps _2018
- Fișa autoevaluare profesori css_lps_2018
- Fisa autoevaluare preșcolar_2018
- Fisa autoevaluare învățători_2018
- Fisa autoevaluare profesori_2018
- Fisa autoevaluare învățământ special_2018
- Fisa autoevaluare personal de conducere îndrumare și control_2018 (Notă: se vor avea în vedere prevederile art. 9 alin(5) din OMEN nr. 3633/2018)
- Fisa autoevaluare Palatul Copiilor_Profesori_2018
- Fisa autoevaluare Palatul Copiilor_Personal de conducere_2018
- Fișa (auto)evaluare profesori documentariști_2018
- Fisa autoevaluare maiștri instructori_2018
- Fisa autoevaluare administrator financiar_2018
- Fisa autoevaluare administrator patrimoniu_2018
- Fisa autoevaluare secretar_2018
- Fisa autoevaluare informatician_2018
- Fisa autoevaluare tehnician_2018
- Fisa autoevaluare bibliotecar_2018
- Fisa autoevaluare corepetitor_2018
- Fisa autoevaluare mediator școlar_2018
Cerere de înscriere
Punctajul minim, aprobat în Comisia paritară pentru acordarea gradației de merit, este de 65 puncte.
OMEN 3633/2018 pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit 20182017
Fișele de (auto)evaluare au fost elaborate și validate de Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Gorj în ședința din data de 30.03.2017 (PV Comisia paritara).
Numărul de gradații de merit, sesiunea 2017, repartizate și aprobate pe posturi și discipline sunt:- Personal de conducere, îndrumare și control- 18 locuri
- Educatori/profesori pentru învățământul preșcolar- 9 locuri
- Învățător/profesor pentru învățământul primar- 14 locuri
- Limba și literatura română+limba latină- 12 locuri
- Limbi moderne- 14 locuri
- Istorie- 4 locuri
- Științe socio-umane- 2 locuri
- Religie- 5 locuri
- Geografie – 4 locuri
- Matematică- 12 locuri
- Informatică- 5 locuri
- Fizică- 6 locuri
- Chimie- 5 locuri
- Biologie- 5 locuri
- Educație muzicală+educație plastica- 6 locuri
- Educație fizică și sport- 12 locuri(3 performanta, 9 înv. de masă)
- Palatul Copiilor și Cluburi Școlare- 2 locuri
- Învățământ special- 4 locuri
- Discipline tehnice- 12 locuri
- Maistri-instructori/profesori pentru instruire practică- 3 locuri
- Personal Didactic Auxiliar:
- Administrator financiar- 2 locuri
- Administrator patrimoniu- 1 loc
- Secretar- 5 locuri
- Informatician- 5 locuri
- Bibliotecar- 1 loc
- Pedagog- 1 loc
- Laborant- 2 locuri
Fise autoevaluare
- Fisa autoevaluare Arte_2017
- Fisa autoevaluare educatie fizica si sport si antrenori_2017
- Fisa autoevaluare prescolar_2017
- Fisa autoevaluare invatatori_2017
- Fisa evaluare profesori_2017
- Fisa autoevaluare invatamant special_2017
- Fisa autoevaluare personal de conducere îndrumare și control_2017(Notă: se vor avea în vedere prevederile art. 9 alin(5) din O.M.E.N.C.Ș. nr. 6161/2016)
- Fisa autoevaluare Palatul Copiilor Profesori_2017
- Fisa autoevaluare administrator financiar_2017
- Fisa autoevaluare administrator patrimoniu_2017
- Fisa autoevaluare laborant_2017
- Fisa autoevaluare bibliotecari_2017
- Fisa autoevaluare informatician_2017
- Fisa autoevaluare maistri instructori_2017
- Fisa autoevaluare pedagog_2017
- Fisa autoevaluare secretar_2017
- Palat_cluburi_Grila 2017 profesori
- Palat_cluburi_Grila 2017 directori
- Cerere de inscriere
- Declaratie pe propria raspundere (cf. Anexei 4 la OMECS 6161 din 21.12.2016)
- Declaratie pe propria raspundere (cf. Anexei 5 la OMECS 6161 din 21.12.2016)
Punctajul minim, aprobat in Comisia paritara pentru acordarea graditiei de merit, este de 40 puncte pentru personalul de conducere indrumare si control, personal didactic si 30 puncte pentru personalul didactic auxiliar.
PO privind organizarea și desfășurarea activitaților de depunere și evaluare a dosarelor depuse de cadrele didactice pentru obținerea gradației de merit -2017
PO privind organizarea și desfășurarea activizaților de depunere și evaluare a dosarelor depuse de personalul didactic auxiliar pentru obținerea gradației de merit -2017
OMEN 3252/2017
Metolodogie gradatie merit 20172016
- Fișele de (auto)evaluare au fost elaborate și validate de Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Gorj în ședința din data de 19.02.2016. (PV Comisia paritară)
- Pentru înscriere punctajul minim realizat trebuie să fie 35 puncte.
- Procedură privind organizarea și desfășurarea activităților de depunere și evaluare a dosarelor depuse de personalul didactic pentru obținerea gradației de merit, sesiunea 2016
Numărul de gradații de merit, sesiunea 2016, repartizate și aprobate pe posturi și discipline în Consiliul de Administrație al I.S.J. Gorj, în ședința din 19.02.2016 sunt:
- Personal de conducere, îndrumare și control- 10 locuri
- Educatori/profesori pentru învățământul preșcolar- 4 locuri
- Învățător/profesor pentru învățământul primar- 10 locuri
- Limba și literatura română+limba latină- 6 locuri
- Limbi moderne- 7 locuri
- Istorie- 2 locuri
- Științe socio-umane- 1 loc
- Religie- 3 locuri
- Geografie – 1 loc
- Matematică- 6 locuri
- Informatică- 1 loc
- Fizică- 3 locuri
- Chimie- 3 locuri
- Biologie- 2 locuri
- Educație muzicală+educație plastic- 4 locuri
- Educație fizică și sport- 6 locuri
- Palatul Copiilor și Cluburi Școlare- 1 loc
- Învățământ special- 2 locuri
- Discipline tehnice- 5 locuri
- Maistri-instructori/profesori pentru instruire practică- 3 locuri
Personal Didactic Auxiliar:
- Administrator financiar- 2 locuri
- Administrator patrimoniu- 1 loc
- Secretar- 3 locuri
- Informatician- 3 locuri
- Bibliotecar- 1 loc
- Pedagog- 1 loc
- Laborant- 2 locuri
- Tehnician- 1 loc
Fise de autoevaluare:
- Fisa gradație 2016_Cadre didactice învățământ special
- Fisa gradație 2016_Educație fizica și sport și antrenori
- Fisa gradație 2016_Palate si cluburi profesori
- Fisa gradație 2016_Personal conducere palatul copiilor
- Fisa gradație 2016_Personal de conducere,îndrumare și control
- Fisa gradație 2016_Personal didactic auxiliar
- Fisa gradație 2016_Preșcolar
- Fisa gradație merit 2016_Director club sportiv
- Fisa gradație 2016_Maiștri Instructori
- Fisa gradație 2016 _Arte
- Fisa gradație 2016_Învățători
- Fisa gradație 2016_Profesori
- O R D I N
pentru aprobarea Metodologiei şi a criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2016 (OMECS 5557_2015) - METODOLOGIA ȘI CRITERIILE
privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat, sesiunea 2016(anexa OMECS 5557 Metodologie (2))