Proiect SEE 2014-2021 ”I am integrable, not negligible!”

Comunicat

Inspectoratul Școlar Județean Gorj, în calitate de promotor al Proiectului ”I am integrable, not negligible!”, cu nr. 2021-EY – PMIP – 0003, în cadrul Programului de educație, burse, ucenicie și antreprenoriatul tinerilor în România – finanțat prin granturile SEE 2014-2021, a desfășurat conferința de final a acestui proiect în data de 27.01.2023, începând cu ora 14.00, în localitatea Novaci.
La această activitate au participat reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Gorj, directori de unități de învățământ preuniversitar din județ, părinți și elevi. Au fost prezentate bilanțul activităților derulate în cadrul proiectului și exemple de bune practici – suporturi de curs etc., realizate în urma parcurgerii unei suite de activități în Islanda (furnizor: Smart Teachers Play More), respectiv Norvegia (furnizor: The European Wergeland Centre). Au luat cuvântul, prezentând detalii despre derularea activităților acestui proiect, doamna inspector școlar general, profesor doctor Marcela Mrejeru, domnul inspector școlar general-adjunct, profesor Marian Staicu, doamna profesor Angelica Necșulea (inspector școlar), doamna profesor Giurca Otilia (inspector școlar), doamna profesor învățământ preprimar Simona Mîndruleanu (inspector școlar), domnul profesor Mircea-Ionuț Catrina (inspector școlar), doamna profesor Simona Sanda, doamna profesor Liliana Dumitrescu.

Inspectoratul Școlar Județean Gorj, în calitate de promotor al Proiectului ”I am integrable, not negligible!”, cu nr. 2021-EY – PMIP – 0003, în cadrul Programului de educație, burse, ucenicie și antreprenoriatul tinerilor în România – finanțat prin granturile SEE 2014-2021, va desfășura conferința de final a acestui proiect în data de 27.01.2023, începând cu ora 14.00, în localitatea Novaci.
La această activitate vor participa reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Gorj, directori de unități de învățământ preuniversitar din județ, părinți și elevi. Vor fi prezentate bilanțul activităților derulate în cadrul proiectului și exemple de bune practici – suporturi de curs etc., realizate în urma parcurgerii unei suite de activități în Islanda (furnizor: Smart Teachers Play More), respectiv Norvegia (furnizor: The European Wergeland Centre).

Inspectoratul Școlar Județean Gorj derulează, în perioada martie 2022 – aprilie 2023, proiectul ”I am integrable, not negligible!”, id 2021-EY-PMIP-0003, finanțat prin Granturile SEE – Mecanismul Financiar 2014-2021, în cadrul Programului de Educație, Burse, Ucenicie și Antreprenoriatul Tinerilor în România.
Proiectul vizează dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice și creșterea calității educației prin intervenția mediată de către experții IȘJ Gorj (8 persoane) care vor participa la mobilități de formare profesională în Islanda (martie 2022) și Norvegia (mai 2022). Astfel, în perioada 25-30 mai 2022, 4 inspectori școlari vor participa la cursul ”BUILDING INCLUSIVE AND DEMOCRATICSCHOOL CULTURES”, din cadrul proiectului menționat.
Activitățile din cadrul proiectului vor fi prezentate și diseminate în mod corespunzător: pliante, postere, afișe, broșuri, conferințe, întâlniri periodice (online, face to face), realizarea unei pagini dedicate proiectului pe rețele de socializare, expoziții de fotografie cu activități derulate în Islanda și Norvegia, schimburi de bune practici, mese rotunde, cursuri de formare („Dimensiuni și abordări în educația incluzivă”), ateliere de lucru („Tehnici de facilitare utilizate în educația incluzivă”, „Cum exprimăm ceea ce simțim?”) etc.

În data de 27.01.2023, a avut loc conferința de final a proiectului. La activitate au participat 58 de reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Gorj, directori de unități de învățământ preuniversitar din județ, părinți și elevi. Au fost prezentate bilanțul activităților derulate în cadrul proiectului și exemple de bune practici – suporturi de curs etc., realizate în urma parcurgerii unei suite de activități în Islanda (furnizor: Smart Teachers Play More), respectiv Norvegia (furnizor: The European Wergeland Centre)

Conferință finală

Broșură Dimensiuni și abordări în educația incluzivă și în educația pentru democrație și drepturile omului

Suport de curs-Dimensiuni și abordări în educația incluzivă-23.XI.2022

Suport de curs Metode și tehnici inovatoare 

Rezultatele selecției experților educaționali care vor participa la mobilitatea europeană din Norvegia – Proiect SEE 2014-2021 ”I am integrable, not negligible!”

Rezultate selectie experti Norvegia

Anunț selecție runda 2 proiect ”I am integrable, not negligible”

Anunt selectie runda 2 proiect I am integrable, not negligible

Rezultatele selecției experților educaționali care vor participa la mobilitatea europeană din Islanda-Proiect SEE 2014-2021 ”I am integrable, not negligible!”

Rezultate selectie experti educationali

Proiectul ”I am integrable, not negligible!”, 2021-EY-PMIP-0003

Anunț privind organizarea Rundei 1 de selecție

Proiectul ”I am integrable, not negligible!”, 2021-EY-PMIP-0003

Procedura selecție experți educaționali

Proiectul ”I am integrable, not negligible!”, 2021-EY-PMIP-0003

Inspectoratul Școlar Județean Gorj va derula, în perioada martie 2022 – aprilie 2023, proiectul ”I am integrable, not negligible!”, 2021-EY-PMIP-0003, finanțat prin Granturile SEE – Mecanismul Financiar 2014-2021.
Proiectul vizează dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice și creșterea calității educației prin intervenția mediată de către experții IȘJ Gorj (8 persoane) care vor participa la mobilități de formare profesională în Islanda (martie 2022) și Norvegia (mai 2022).
Activitățile proiectului vor fi prezentate și diseminate în mod corespunzător: pliante, postere, afișe, broșuri, conferințe, întâlniri periodice (online, face to face), realizarea unei pagini dedicate proiectului pe rețele de socializare, expoziții de fotografie cu activități derulate în Islanda și Norvegia, schimburi de bune practici, mese rotunde, cursuri de formare („Dimensiuni și abordări în educația incluzivă”), ateliere de lucru („Tehnici de facilitare utilizate în educația incluzivă”, „Cum exprimăm ceea ce simțim?”) etc.
Educația incluzivă trebuie să reprezinte o stare de normalitate în învățământul preuniversitar românesc, acest proiect constituind un demers activ în acest sens.

Niciun Rezultat

Pagina căutată nu a fost găsită. Încercați o căutare mai profundă sau folosiți navigarea de deasupra pentru localizarea postării.